keskiviikko 16. helmikuuta 2011

TOP 5. tavaraa joita ilman en selviäisi

Luin taas normaaliin tapaani Colour me! -blogia ja hän teki tälläisen postauksen ja pyysi kertomaan mitä ilman ei selviäisi, joten ajattelin sitte tehdä itsekin tälläisen :) Nämä eivät siis ole missään järjestyksessä!

Sinänsä minulle on hassua tehdä tätä, sillä pysytyisin periaatteessa elämään ilman mitään näistä, pystyisin itse asiassa elämään hyvinkin yksinkertaisesti, jos vain haluaisin. Muttakun en halua, joten antaa mennä :))
KALENTERI
Vasta tänä vuonna olen alkanut käyttää paperikalenteria. Tai no, olen joka vuosi tähän asti ostanut sellaisen, mutten ole kokenut tarvitsemani sitä sillä onhan aina puhelimessani ollut kalenteri. Tänä vuonna kuitenkin tajusin tuon ongelman miksen ikinä käytä paperikalenteria: olen aina ostanut liian ison ja painavan! En ikinä jaksa raahata niin painavaa mukana kuin mitä olen ostanut, joten sen käyttö on jäänyt. Tänä vuonna ostin tarkoituksella pienemmän, ja olen rakastunut. Nykyään kirjaan paperikalenteriini kaikki menoni, uudet postausideat ja kaiken mitä pitää tehdä. En ikinä uskonut että löytisin niin monen hudin jälkeen kunnon kalenteria, mutta nyt sen silti tein. :))
 
PUHELIN
Puhelin on toinen aivan ehdoton, käytän puhelinta aivan joka päivä, jollen tekstaamiseen tai soittamiseen nii ainakin juttujen kirjoittamiseen muistiin. Nykyinen puhelimeni on kohta saavuttamassa vasta 1 vuoden ikää ja yleensä jo tässä vaiheessa olen niin kyllästynyt puhelimeeni että haluan uuden. Kerrankin olen syvästi tykästynyt nykyiseen puhelimeeni, joka on saanut kokea monet lattialle/asfaltille lentely ja yhden huollonkin kun ei pystynyt soittamaan :) Toivottavasti tämä puhelin kestää minulla kauan, en tiedä mitä teen silloin kun joudun tämän toivottavasti hyvän pitkän ajan päästä korvaamaan :/

KELLO
 Hah, ennen olin hyvin tarkka kellon päälle, joka paikassa oli oltava vähintään 10 min ajoissa, enkä viitsinyt aloittaa mitään isompaa (kuten vaikkapa isompaa blogitekstiä) ellen saisi sitä siinä samalla valmiiksi ja julkaistua. Nykyään kun opiskelee tälläistä alaa jossa on tarkat deadlinet, on oppinut että vaikka olisi kuinka vähän aikaa tahansa, täytyy vaan aloittaa ja yrittää saada homma loppuun! Eihän siihen kukaan kuole jos menee pari minuuttia ylitse, ihmisiähän me kaikki ollaan. Onneksi on olemassa kellot, missä olisinkaan ilman kelloa :))

KAMERA
Olen pienestä pitäen tykännyt valokuvata, ja nykyään en lähdekään mielellään minnekään ilman kameraa. Omistan tällä hetkellä järkkärin (Canon EOS 1000D kittiputkella sen varalta että joku kuitenkin kysyy :D) ja kaksi pokkaria. Uusimman pokkarini sain joululahjaksi, vanhemman sain kun pääsin 7. luokalta, joka oli siis.... hieman auki 4 vuotta sitten.. (MINNE SEKIN AIKA ON KADONNUT). Tämä pokkari oli ensimmäinen oma kamerani, ja muistan kuinka menimme kaupunkiin kevätjuhlan jälkeen jonkun sukulaisen juhliin ja Mustan Pörssin kautta kaverini yösynttäreille. Kiitokset isukille :)) 

KIRJAT & LEHDET
Onneksi on olemassa kirjoja & lehtiä, muuten elämä olisi aika tylsää. Toki nykyään luen suurimman osan uutisista netistä samalla kun olen tauolla koulussa, mutta luen silti lehtiä ja kirjoja niin paljon kuin mahdollista. Varsinkin hömppäkirjat ovat tällä hetkellä parasta antia, samoin kuin tietotekniikka sekä kauneus/muoti/sisutus -lehdet. Tällä hetkellä uusin kirja jota olen aloittanut on Sophie Kinsellan Kevytkenkäinen kummitus ja se mitä olen tähän mennessä kerinnyt lukea, on ollut mahtavaa niinkuin kaikki muutkin Sophien tekstit :)

Tälläisiä siis minulla, haasteen saa varastaa ja laittakaas linkkiä tulemaan jos tälläisen teette, olisi mukava kuulla mitä ilman te ette voisi elää! :)) (Anteeksi kuvista ja kollaaseista, en jaksanut nyt panostaa kauheasti kun halusin tämän vain nopeasti ulos, ei tule toistumaan! XD)

2 kommenttia:

  1. mulla on puhelimen kaa sama ongelma et vaikka toi ei oo ollu vissii ees puoltavuotta(!) ni silti oon jo kyllästyny :D mut tällasen voiski tehä

    VastaaPoista

Kaikenlainen palaute on tervetullutta (pysytään silti asiallisellal pohjalla) ja vaikka kommentoisitkin vanhaan postaukseen, luen ja vastaan siihenkin!

Kiitos kommentistasi! :)

In English or in Finnish, please :)