keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Little something..

.. is yet to come. Käväisin samalla kun tulin lääkäristä kangaskaupan kautta hakemassa tarvittavat välineet käsityöhön, jota alan lähipäivinä väsämään.


Niistä lisää myöhemmin. Joka tapauksessa, olen taas kotona kiepänä, olin alkuviikon koulussa mutta sitten sai tauti taas vallan. Tänään kävin lääkärissä ja sain lopulta antibioottikuurin tähän. Sitkeä virus..

Mitäs teille kuuluu? Muita kipeitä?

Ps. Viimeinkin voin stalkata kuinka monta kävijää täällä oikeasti käy Bloggerin uuden Tilastot-toiminnon avulla! Ihanaa :DD

8 kommenttia:

  1. Mitäs oikein aijot ruveta väsäämään? Ja itsellenikin oli mieluisa yllätys se Tilastot-toiminto! =DD

    VastaaPoista
  2. Honey: Sen näette sitten kun se on valmis!! Eihän yllätyksiäkään kerrota ennekuin on niiden aika! :D

    VastaaPoista
  3. Hih, jännittää nähä mitä teet!! mikä virus sua vaivaa? saan itekki olla huomisenki pois koulusta, ni en ainakaasn tartuta ketään.

    VastaaPoista
  4. RaitaTassu: Olin niin sekasin sillon kun kävin lääkärissä etten oo varma mikä mua vaivaa.. XD Se on hyvä kun kipeenä saa levätä rauhassa nii ei tauti pitkity!

    VastaaPoista
  5. Kiva :D Mäkin oon kipeenä -___- tai paremminkin olin, enää en niin paljoa. Vaihdoin vuodatuksen bloggeriin (:

    T: 'Spring'

    VastaaPoista
  6. Pipsa: Kaikki on kipeinä! :D Blogger on <3

    Amanda: Juurikin näin!! :D

    VastaaPoista

Kaikenlainen palaute on tervetullutta (pysytään silti asiallisellal pohjalla) ja vaikka kommentoisitkin vanhaan postaukseen, luen ja vastaan siihenkin!

Kiitos kommentistasi! :)

In English or in Finnish, please :)