lauantai 13. elokuuta 2011

Back on track.

Pitkän matikan toinen kesäkurssi tuli - ja meni. Ensimmäinen kouluviikko tuli - ja meni. Ja nyt olen viimeinkin takaisin.

On ollut hyvin --- mielenkiintoinen viikko. Vaikka "arki" alkoikin jo 1. päivä tätä kuuta matikalla, ei ns. oikea arki alkanut vasta kuin nyt keskiviikkona - klo 8.00 Lineaarisen verkkopalvelun toteuttaminen. Oikeastihan amiksen puoli alkoi jo tiistaina, mutta silloin menimme kouluun 9.00 ja pois päästiin 9.50... Aika turha reissu, kerkesin sentään 10.15 bussiin.

Oli jotenkin outoa palata takaisin kouluun. Outoa, koska luokat muuttuivat. Outoa, koska Iida ei ollut paikalla. Outoa, koska... Jaa-a, en tiedä XDD

Niin ja se Saksa - postaus tulossa. Kuvat täytyy laittaa koneelle, valita parhaat ja kirjoittaa juttu niin ollaan aikas ready. Eli ei olla vielä missään vaiheessa tätä hommaa menossa, valitettavasti.

Olen varannut tämän illan Saksan ruotimiseen sekä jollekin hyvälle elokuvalle, tämä on vain tälläinen 'olen täällä taas'- postaus. Kunhan pääsen taas arkeen kiinni, tulette näkemään meittiä täällä sitten enemmänkin - taas.

- Hannavee
LIKÖÖRIKAHVI - Facebook

2 kommenttia:

  1. Anteeks, etten oo siellä >: Mun koulun alotus tulee oleen kans tosi outoo.. Mun pitää tulla joskus käymään siellä päin häiritsemässä sua :D Viimestään taitaja kisoihin oon sitten tulossa sinne, ens vuonna.. :D Mutta koitan jos pääsis aikasemmin ^^

    VastaaPoista
  2. Joo tuu käymään joskus! :DD Toivottavasti sunkin koulunalotus menee hyvin, eiköhän sieltä luokalta löydy joku joka on samantyylinen :))

    VastaaPoista

Kaikenlainen palaute on tervetullutta (pysytään silti asiallisellal pohjalla) ja vaikka kommentoisitkin vanhaan postaukseen, luen ja vastaan siihenkin!

Kiitos kommentistasi! :)

In English or in Finnish, please :)