maanantai 13. kesäkuuta 2011

!!!

WUHUUUU!!!! Ai eikö? No silti, JEEEEEEESS!

Ai niin mille? NO VIILEILLE KELEILLE TIETENKIN! Ihanaa kun saa taas olla oma itsensä ja pukea vaatteita joista oikeasti pitää! Tuo sadekaan ei häiritse, sontsat on keksitty! Kunhan ei ukkosta, niin keli on aivan purrrrfekt! :DD

Inohan liian kuumaa keliä yli kaiken. Toki tähän päälle sopisi pieni auringonpaiste ja tuuli, mutta turhan niin luksusta on odottaa! Aijaijaijai! Tällä kelillä jaksaa ja VIITSII tehdä jotakin, toisin kuin liian kuumilla keleillä! Voisin itse asiassa tänään mennä lenkille.. Joo!

Suokaa anteeksi tämä purkaus, mutta olen vaan niin innoissani tästä viikosta! :)) Tulette kuulemaan tämän viikon tapahtumista (ainakin keskiviikosta!) mukavastikin, sillä on niin mukavaa menoa tiedossa ainakin osaksi viikkoa! :))

Tiedättekö muuten, mun hiiri on rikki. :( Miten mun valkonen Logitechin kulta voi mennä rikki?! Sehän on ollu mun omisuksessa vasta öööööö reilun vuoden! :// Täytyy ettiä nytten keskiviikkona uus hiiri... ://

Mitäs teille? (Ja sääasialle saa väittää vastaan XD)

4 kommenttia:

  1. ihanaa ku annoit luvan väittää vstaan tässä sää-asiassa :D mä nimittäin rakastan kuumuutta <3 tykkään kyllä sateestaki mutta toi harmaus muistuttaa talvee ja kauhee väsymys iskee just ku oli saanu sen pirteyden takas mikä talven aikana hukku lumeen... ainoo hyvä asia on et ilma ei oo tunkkanen ja voi olla ihan hyvällä omatunnolla sisällä tuijottamassa elokuvia eikä tartte aatella että "ku on noin hyvä ilma ni pitäs olla ulkona" :D mitäs menoja sulla muuten on?

    VastaaPoista
  2. Sä oot NIIIIN väärässä, kuuma keli on paras! Kuumalla lojutaan rannalla kavereiden kanssa ja poltetaan ittensä (kuten minä tein tossa muutama päivä sitten aika pahastikkin..). OLISIT OSTANU MULTA SEN HIIREN NI NYT SULLA OLIS HIIRI! (Ja mulla olis, ehkä, rahaa. Hukkasin nimittäin lompakkoni ja nyt mulla on huimat reilu 4€..)

    VastaaPoista
  3. No, en mä niin paljon eri mieltä ole sun kanssa, mutta kyllä tykkään kuumasta säästä enemmän ;) mut nyt ei oo sellasta tukalaa oloa jota vihaan, ja sade on virkistävää:) mut en tykkää harmaudesta, aurinko sais paistaa ees vähäsen :DD

    VastaaPoista
  4. Hahaa, arvasin että näitä sääkommentteja tulee! Osoitin olevani taas kerran ernu! :DD

    Ja Iida, 10 eurolla saa uuden ja paremman kaupastakin XDD Niinkun muuten aattelin huomenna hankkia, en tosin unelmahiirtä mutta siihen asti toimivan jotta saan säästettyä mun unelmahiireen.

    Vielä en niistä menoista kauheesti kerro, huomisesta ainakaan kun asianomainen juhlakalu saattaa blogia lukea joten en viiti pilata yllätystä! Niistä sitten torstaina hiiiukan lisää! :DD

    Mutta muuten olen tällä viikolla saanut jotenkin buustia tuosta sateesta ja viileästä ilmasta, jaksaa taas tehdä jotakin! Tänäänkin kävin lenkillä ja kun olin heittämässä kaveria kotiin niin skootteri hyytyy matkalle XD Onneks ei tarttenu työntää kotiin kun joku 600m, olis ollu paskempi jos olit hyytyny kylälle ://

    Niijoo ja oon alottanu harjotteleen autolla ajamista! Pihassa seisoo oma Clio, jonka sain papalta (kiitos pappa <3) ja sillä oon sitten harjotellu kaikenmoista ajamista! Tähän mennessä menny hyvin siihen nähen etten oo koskaan muuten kattellukaan kytkintä/vaihteita muutenku kyräilly että noitako pitäs opetella käyttään XDD Mutta kyllä se tästä! :D

    Ja sen siitä Iida saa kun ei käytä vetskarillista laukkua! XD

    VastaaPoista

Kaikenlainen palaute on tervetullutta (pysytään silti asiallisellal pohjalla) ja vaikka kommentoisitkin vanhaan postaukseen, luen ja vastaan siihenkin!

Kiitos kommentistasi! :)

In English or in Finnish, please :)